Často kladené otázky

Často kladené otázky:

*Spôsoby doručenia tovaru?
*Spôsoby platby?
*Kedy obdržím objednaný tovar?
*Doprava zdarma?
*Vrátenie, výmena tovaru?
*Reklamácia tovaru?
*Ako správne objednať tovar v akcii, napr. 2 + 1 zadarmo?
*Tovar nie je na sklade, ale mám o neho záujem?
*Neprišiel mi potvrdzovací email?
*Zvolil / a sme platbu PayU, platba neproběhal v poriadku, o tovare mám stále záujem.
*Nenačetl sa body za objednávku
*Tovar bol vyexpedovaný, ale zatiaľ nedorazil

Spôsob doručenia tovaru?

*Dopravca Geis - doručenie na dodaciu adresu

*Osobný odber Heureka point / DPD - doručenie tovaru na výdajné miesto

Viac v dodacích podmienkach: http://www.dobra-miska.sk/dodacie-podmienky

Košík Vám vždy spočíta cenu dopravy podľa váhy tovaru, pred odoslaním objednávky poznáte cenu dopravy

 

Spôsoby platby?

*PayU – online platba kartou

*Prevodom - objednávku hradíte prevodom z účtu na náš účet: CZ3920100000002300610467 BIC/SWIFT kód: FIOBCZPPXXX,variabilný symbol je číslo objednávky (tovar odosielame, akonáhle sa pripíše čiastka na náš účet)

*Ak Vám nepôjde zadať variabiní symbol, stačí ho napísať do poznámok pre príjemcu

*Dobierkou - platba v hotovosti pri prevzatí tovaru(cena 1,5 EUR.)

 

Kedy obdržím objednaný tovar?

*Pri vytvorení objednávky do 10:30 hodín, tovar odosielame ešte ten istý deň, doručený je nasledujúci pracovný deň a to iba v prípade, že je objednávka na dobierku alebo zaplatená kartou Payu. (Prevodové objednávky sú odosielané až po zaplatení platby na účet)

Doprava zadarmo?

*Doprava zadarmo sa vzťahuje na vybrané produkty, ktoré máme označené dopravou zadarmo na našich stránkach

*Ak prekročíte sumu 130 Euro,váha zásielky do 20 kg

Vrátenie, výmena tovaru?

*Ako postupovať pri vrátení tovaru nájdete tu: http://www.dobra-miska.sk/reklamacie

Reklamácia tovaru?

*V prípade reklamácie tovaru sa najprv spojte s nami,buď e-mailom: info@dobra-miska.sk alebo na tel.číslo 948 257 949.(Reklamácie riešime individuálne)

Ako správne objednať tovar v akcii? napr. 2 + 1 zdarma

*Do košíka vložíte 2 kusy (rovnaké príchute), tretí Vám bude doručený automaticky pri kompletizácii tovaru.

Tovar nie je na sklade, ale mám o neho záujem?

*Bohužiaľ tovar, ktorý nie je skladom sa nedá objednať, iba až po naskladnení.

*Obráťte sa na info@dobra-miska.sk, kde Vám zistíme dostupnosť naskladnenia, prípadne objednáme u dodávateľa.

Neprišiel mi potvrdzovací email? 

*Objednávka nebola dokončená, musíte ju odoslať

*Emaily sú zasielané automaticky po odoslaní objednávky, prekontrolujte si nevyžiadanú poštu(spam)

*Email mohol byť zadaný chybne

*Máte plnú emailovú schránku

*Na info@dobra-miska.sk, si potvrdenie objednávky môžete vyžiadať, prepošleme Vám je

Zvolil / a sme platbu PayU, platba neproběhal v poriadku, o tovare mám stále záujem.

*Obráťte sa na info@dobra-miska.sk, spôsob platby sme schopní zmeniť na dobierku alebo prevod.

*ak chcete platiť len kartou online, pokus opakujte znova.

 

Nenačetly sa body za objednávku

*Body budú načítané, akonáhle bude Vaša objednávka vybavená (bude Vám zaslaná faktúra)

 

Tovar bol vyexpedovaný, ale zatiaľ nedorazil. 

*Ak ste zvolili dopravcu Geis, obra sa priamo na dopravcu Geis tel. číslo:18 181 alebo e-mail: info@geis.sk,sú schopní Vám oznámiť oveľa viac o vašej zásielke. Vašu zásielku môžete sledovať tu: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx

 

 

 

 

 

 

 

Prihlásenie / Registrácia

0 položiek v košíku

MENU