MENU

Často kladené otázky

 

Jak si mohu nechat nákup doručit?

Vyberte si takový způsob doručení Vašeho nákupu, který vám vyhovuje nejlépe:

  • DPD – na dodaciu adresu
  • SPS – na dodaciu adresu
  • Osobný odber Zásielkovňa

Viac v dodacích podmienkach: http://www.dobra-miska.sk/dodacie-podmienky. Košík Vám vždy spočíta cenu dopravy podľa váhy tovaru, pred odoslaním objednávky poznáte cenu dopravy.

Spôsoby platby?

  • PayU – online platba kartou
  • Prevodom*
  • Dobierkou

*Objednávku hradíte prevodom z účtu na náš účet: CZ3920100000002300610467 BIC/SWIFT kód: FIOBCZPPXXX,variabilný symbol je číslo objednávky. Ak Vám nepôjde zadať variabiní symbol, stačí ho napísať do poznámok pre príjemcu.

Tovar odosielame, akonáhle sa pripíše čiastka na náš účet.

Kedy obdržím objednaný tovar?

Pri vytvorení objednávky do 14:00 hodín, tovar odosielame ešte ten istý pracovný deň, doručený je nasledujúci pracovný deň a to iba v prípade, že je objednávka na dobierku alebo zaplatená kartou Payu. (Prevodové objednávky sú odosielané až po zaplatení platby na účet).

Doprava zadarmo?

Doprava zadarmo sa vzťahuje na vybrané produkty, ktoré máme označené dopravou zadarmo na našich stránkach. Ak prekročíte sumu 119 Euro.

Vrátenie, výmena tovaru?

Ako postupovať pri vrátení tovaru nájdete tu.

Reklamácia tovaru?

V prípade reklamácie tovaru sa najprv spojte s nami,buď e-mailom: info@dobra-miska.sk alebo na tel.číslo 948 257 949.(Reklamácie riešime individuálne).

Ako správne objednať tovar v akcii? napr. 2 + 1 zdarma

Do košíka vložíte 2 kusy (rovnaké príchute), tretí Vám bude doručený automaticky pri kompletizácii tovaru.

Tovar nie je na sklade, ale mám o neho záujem?

Bohužiaľ tovar, ktorý nie je skladom sa nedá objednať, iba až po naskladnení. Obráťte sa na info@dobra-miska.sk, kde Vám zistíme dostupnosť naskladnenia, prípadne objednáme u dodávateľa.

Neprišiel mi potvrdzovací email?

Objednávka nebola dokončená, musíte ju odoslať. Emaily sú zasielané automaticky po odoslaní objednávky, prekontrolujte si nevyžiadanú poštu (SPAM). Email mohol byť zadaný chybne. Máte plnú emailovú schránku. Na info@dobra-miska.sk, si potvrdenie objednávky môžete vyžiadať, prepošleme vám je.

Zvolil / a sme platbu PayU, platba neproběhal v poriadku, o tovare mám stále záujem.

Obráťte sa na info@dobra-miska.sk, spôsob platby sme schopní zmeniť na dobierku alebo prevod. Ak chcete platiť len kartou online, pokus opakujte znova.

Nenačetly sa body za objednávku.

Body budú načítané, akonáhle bude Vaša objednávka vybavená (bude Vám zaslaná faktúra).

Tovar bol vyexpedovaný, ale zatiaľ nedorazil.

Ak ste zvolili dopravcu DPD, obra sa priamo na dopravcu DPD  e-mail: dpd@dpd.sk ,sú schopní Vám oznámiť oveľa viac o vašej zásielke.

Vašu zásielku môžete sledovať tu.